Skip to content

Dostava i Troškovi

Rokovi slanja

Uobičajeni rok slanja je unutar 3 do 5 radnih dana. Za vrijeme akcija i blagdanskog perioda rok slanja se može produžiti te sve kupce molimo za razumijevanje u tom periodu.

 

Nakon što robu predamo dostavnoj službi, na vašu email adresu poslat ćemo vam broj pošiljke kako biste mogli provjeriti njezin status na adresi dostavne službe.

Primatelj od dostavne službe dobiva e-mail sa podacima o paketu i okvirnom vremenu dostave.

Što ako nisam na adresi dostave?

Ukoliko kupac nije na adresi dostave prilikom pokušaja dostave, dostavna služba će pokušati dostavu idući radni dan.

Ako primatelj ne postoji na navedenoj adresi ili je adresa nepoznata, dostavna služba će pokušati stupiti u kontakt s primateljem kako bi se dogovorili o točnom vremenu i eventualno drugoj adresi dostave. U slučaju nemogućnosti isporuke pošiljka se vraća nama.

Što ako odbijem preuzimanje paketa?

U slučaju odbijanja preuzimanja uredno poslane narudžbe, možemo Vas teretiti za troškove odlazne i povratne dostave, te trajno onemogućiti korištenje našeg web shopa ili nekih njegovih opcija.

Hoće li me dostavljač nazvati?

Ukoliko ste ostavili ispravan broj telefona, dostavljač će vas kontaktirati.

Svaki kupac, ukoliko je ostavio ispravan e-mail, također dobiva e-mail sa podacima o pošiljci i okvirnom vremenu isporuke.

Mogu li naručiti dostavu u točno određeno vrijeme?

U standardnu uslugu dostave ne ulazi dostava u točno određeno vrijeme.

Dostavna služba ne vrši dostavu u Vaše mjesto?

U slučaju da za pojedino mjesto (unutar RH) nije moguća isporuka dostavnom službom, dostava će biti izvršena putem Hrvatske pošte, u dogovoru s kupcem. Kod otkupnih pošiljki (plaćanje pouzećem) pošta od primatelja dodatno naplaćuje naknadu za transfer gotovine, o čemu će kupac biti pismeno obaviješten.

Dostava se ne vrši subotom, nedjeljom i blagdanom!